poniedziałek, 20 maja 2013

PasteLOVE

Oj długo mnie nie było....Ostatnio doba jakoś mi się skurczyła, w pracy zajęć moc, w domu mam wiecznie zaległości, a wszystko to wina tej cudnej pogody:) Całe popołudnia spędzam z Kacperkiem na tarasie, w piaskownicy, grając w piłkę itp. itd....
Dziś troszkę nadrobiłam w domu, w dekoracjach również. Zamarzyły mi się kolorowe świeczniki, szukałam i nawet znalazłam, ale kolory zbyt żywe jak do mojej koncepcji wystroju na wiosnę, a poza tym cena zaporowa. Ale od czego jest pchli targ, zakupiłam trzy  drewniane , w kolorze ciemny brąz, pędzel w rękę i mam swoje pastelowe "cudeńka" :)




 mój ulubiony kącik w domu :)


 wyczekana półeczka, a na niej ulubione miseczki z Villa Nostalgia.










kącik na tarasie tez już zagospodarowany







tutaj spędzamy ostatnio najwięcej czasu



Przepraszam za taką ilość zdjęć ,ale nie mogłam się zdecydować:)

Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia:)
Sylwia





16 komentarzy:

  1. Świeczki są rewelacyjne a tarasik do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie pomalowałaś świeczniki - wyglądają jak designerskie!!! Cała reszta tez piękna i cieszy oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze wszystko ! Pastele, też kocham....śliczne te Twoje miejsca gdzie Ci płynie czas, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielone krzesło - cudo! :) :) :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przytulny kącik, i bardzo fajnie, że przemalowałaś świeczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. halo ,halo psze pani ..otrzymała pani właśnie nominację do Liebster Award ..proszę się stawić u mnie i odpowiedzieć na moje pytania względem pani :))))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie świeczniki jak z zagranicznego katalogu! Też marzę o takich, ale na razie kupiłam na westingu błękitno-biało-jasnobrązowe w prezencie dla mojej siostry, bo dokładnie w takich kolorach ma sypialnię :-). Nie myślałam że można się podjąć wykonania ich samodzielnie. Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszły Ci te świeczniki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny kącik na tarasie..., moje marzenie :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aranżacje,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam się przywitać:) Zachwycił mnie twój kącik przy oknie w kuchni. tam jest tak, jak byc powinno:) Zapraszam do siebie na candy i pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń